تبلیغات
مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی - سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی مشتری شناسی، مشتری سازی

مشاوره، آموزش، تحقیق و اجرا در زمینه مدیریت، برند، بازاریابی، فروش و تبلیغات



مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی
 
دپارتمان تحقیقات بازاریابی و تبلیغات | مشاوره بازاریابی و فروش | برندسازی و افزایش فروش

 

 سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

مشتری شناسی، مشتری سازی

در شرکت های   شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   تولید کنند گان و وارد کنندگان شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابسته


باشگاه مشتریان

مدرس دوره:

گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas

علی خویه        khooyeh@gmail.com              09122991608   

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... 

 

سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابسته

همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی

اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com

مدت زمان سمینار: 12 ساعت

مخاطبان: کلیه پرسنل

برخی از سرفصل های دوره:


 

  • تیپ شناسی مشتریان در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابسته

  • روانشناسی مشتریان در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابسته

  • شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابسته

  • روش های ارتباط بهتر با افراد در شرکت های   شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )    و

  • انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها

    • مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها

    • مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها

    • مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها

    • مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها

    • مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها

    • مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها

    • مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها

    • ....

    • ....

    • ... در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابسته

  • ان ال پی در ارتباطات خلاق در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابسته

  • تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابسته

  • مشتری مداری تلفنی در شرکت های   شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابسته

  • روابط عمومی خلاق و موثر در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابسته

  • تکنیک های بهبود روابط عمومی در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابسته

  • دام های روابط عمومی موثر و اثربخش

  • 10 تکنیک ارتباط خلاق در فروش  شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابسته

  • زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)

  • مهندسی ذهن در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابسته

  • الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی

  • ب)زبان و زبانشناسی

  • ج)برنامه‌ریزی

  • نقش اعصاب در تبلیغات

  • ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان

  • اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در شرکت های   شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابسته

  • اصل استفاده از قدرت سوال

  • اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت

  • اصل تصویر سازی ذهنی در شرکت های   شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابسته

  • بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی

  • اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

  • اصل مدلسازی برای مشتری سازی در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابسته

  • فرایند مدلسازی در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابسته

  • اصل باورها و  ارزش ها در مشتری مداری

  • اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان

  • اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها

  • اصل خطوط زمانی

  • اصل مدل  TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

  • اصل مدل  ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

  • اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

  • اصل مدل  Score در مشتری مداری و مشتری سازی

  • زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی

  • اصل مدل میلتون در ارتباط با دیگران

  • علی خویه





برچسب ها: مشتری شناسی، مشتری سازی، افزایش مشتری، افزایش فروش، مشاور فروش،  
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 5 مرداد 1394 توسط www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com
تمامی حقوق این وب سایت محفوظ است | :