تبلیغات
مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند در شرکت های معتبر ملی و بین المللی - مدیریت استراتژیک برند

مشاوره، آموزش، تحقیق و اجرا در زمینه مدیریت، برند، بازاریابی، فروش و تبلیغات



مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند در شرکت های معتبر ملی و بین المللی
 
مشاور بازاریابی، مدرس بازاریابی، مشاور فروش، مدرس فروش، دکتر بازاریابی و فروش

 

 

(عنوان دوره) : مدیریت استراتژیک برند،

 

تاریخ برگزاری :

 

 

هدف دوره آموزشی :

بررسی نحوه برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک برند و بررسی برنامه های استراتژیک برند و ارایه استراتژی های برندینگ و برندسازی

 

مخاطبین دوره آموزشی :

کارشناسان ومدیران ارشد شرکتها و موسسات اقتصادی,تولیدی

 

محتوای دوره آموزشی :

-تعریف مفاهیم مدیرت استراتژیک برند

مبانی مدیریت استراتژیک  برند

-    تعریف مدیریت استراتژیک برند و نام و نشان تجاری

-    اهمیت مدیریت استراتژیک برند

-    ویژگیهای مدیریت استراتژیک برند

-    فرآیند مدیریت استراتژیک برندینگ و برندسازی

-    چشم انداز ماموریت و ارزشها

-    تدوین استراتژی برند برای انواع شرکت ها و سازمان ها

-    بررسی عوامل محیطی

-    محیط داخلی

-    محیط خارجی

چارچوب جامع تدوین استراتژی برند با توجه به ساختار و شکل سازمان

,مراحل و فرایند مدیریت استرتژیک برند

 ترکیب قضاوت شهودی و تجزیه وتحلیل های علمی برندینگ جهت سازگاری با تغییرات,استراتژیست ها , بیانیه های ماموریت

- بررسی فرصت ها وتهدیدات خارجی ونقاط ضعف وقوت داخلی, اهداف بلند مدت, میان مدت و کوتاه مدت

- بررسی سیاست های برندسازی ,

 الگوی مدیریت استراتژیکدبرندینگ و برندسازی , بررسی منافع مالی و غیر مالی

- اصول اخلاقی و مدیریت استراتژیک , مقایسه استراتژیها در سازمانهای تجاری

- بررسی انواع استراتژیهای برندسازی

- بررسی مثالهای تجربی برنامه ریزی استراتژیک برندسازی و مدیریت برند

-     

-    مراحل تدوین استراتژی برند

-    انواع استراتژی برندسازی و برندینگ

اجرای استراتژی های برندسازی و مدیریت برند

-    عوامل مهم در اجرای استراتژی برند

-    مشکلات اجرای استراتژِی برند

-    تفاوت تدوین با اجرای استراتژیک برند

ارزیابی استراتژی های برندسازی

- معیارهای ارزیابی استراتژِیهای برندسازی

- چارچوبی برای ارزیابی استراتژی های برندینگ

 

 

مدرس: علی خویه 09122991608


www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر کشور، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

ü

 

نحوه برگزاری پودمان آموزشی :

حضوری q          

 غیرحضوری q

 

روش ارائه محتوی :

ü

 

ü

 

کلاس درس q

کارگاه آموزشی q

 

روش ارزشیابی :

کتبی q عملی q

ü

 

مشارکت فعال در کلاس q

مدت زمان برگزاری :

دو روز یا 16 ساعت یا چهار روز و 24 ساعت

 

 

 

 

  • مدیریت برند - برندسازی-مدیریت نام و نشان تجاری
۰۴
مرداد
۹۴

دوره آموزشی  مدیریت فروش

محتوای دوره:

-       اصول بازارایابی و فروش و مدیریت بازاریابی (مفاهیم پایه بازاریابی- رویکردها و ابعاد بازاریابی-تحقیقات بازاریابی و سیستم اطلاعات بازاریابی- محیط شناسی ( خرد و کلان)- ایجاد ارزش برای مشتری-رفتار مصرف کننده- تقسیم بازار و انتخاب بازار هدف- جایگاه یابی در بازاریابی و بازار هدف- استراتژی های بازاریابی- آمیخته بازاریابی- بازاریابی نوین)

-       مهندسی فروش و مهارت های مدیریت فروش (مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش در شرایط رقابتی- مفهوم بازاریابی و فرآیند آن- جایگاه فروش در بازاریابی- فروش و تصورات نادرست در مورد آن در بازاریابی- مهندسی فروش و جایگاه آن در بازاریابی- ارتباط فروش و مهندسی فروش- ارتباط فروش و تحقیقات-بازاریابی و مهندسی فروش- سوالاتی که در فروش باید به آن پاسخ داد- مروری بر مراحل هفتگانه فروش- مراحل فروش حرفه ای- فرآیند فروش حرفه ای اثربخش- خصوصیات فروشندگان حرفه ای)

-       سیاست های تشویقی افزایش فروش (تبلیغات- تبلیغات غیرشخصی- تعیین بودجه تبلیغات- تبلیغات پیشبرد فروش- تعیین اهداف تبلیغات- انتخاب ابزارهای پیشبرد فروش- روابط عمومی- ابزارهای اصلی روابط عمومی)

-       مدیریت ارتباط با مشتری CRM (مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)- ارزش و فرآیند خلق ارزش در ارتباط مشتری- بازاریابی تک به تک- نقش IT در CRM- سازماندهی و پیاده سازی-CRM)

-       مدیریت تیم فروش (ارزیابی و جذب نیروی فروش- سازماندهی، هدایت و رهبری نیروهای فروش- چگونگی ایجاد انگیزه در فروش- شناسایی و ارائه آموزش های لازم برای نیروهای فروش- نظارت و کنترل نیروهای فروش- اصول گزارشگیری صحیح از نیروی فروش- ایجاد هماهنگی بین نیروهای فروش در جهت اهداف سازمانی- جلسات فروش و چگونگی اداره کردن آنها در جهت اهداف سازمانی)

-       برنامه ریزی فروش (تکنیک هدف‌گذاری فروش- پیش‌بینی فروش- برنامه‌ریزی فروش- کنترل فروش- بودجه‌بندی فروش)

-       ابزارها و تکنیک‌های سیاستگذاری فروش و تدوین استراتژی (ابزارهای Promotion- مدل Steiner- نظریه AIDAS- مدل SPIN- ابزار Boomerang- تکنیک FAB)

 

 

طول دوره:  24 ساعت  

محل برگزاری دوره: 

نام استاد:  مدرس: علی خویه 09122991608


www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

  • مدیریت برند - برندسازی-مدیریت نام و نشان تجاری




برچسب ها: مدیریت استراتژیک برند، مدیریت برند، دوره های تخصصی برند و بازاریابی، مشاور برند،  
نوشته شده در تاریخ جمعه 9 مرداد 1394 توسط www.khooyeh.com khooyeh.ir
تمامی حقوق این وب سایت محفوظ است | :