تبلیغات
مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند در شرکت های معتبر ملی و بین المللی - مشاوره مدیریت

مشاوره، آموزش، تحقیق و اجرا در زمینه مدیریت، برند، بازاریابی، فروش و تبلیغات



مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند در شرکت های معتبر ملی و بین المللی
 
مشاور بازاریابی، مدرس بازاریابی، مشاور فروش، مدرس فروش، دکتر بازاریابی و فروش
فرایند یک جلسه مشاوره مدیریت( فرایند یک جلسه مشاور بازاریابی و فروش)
 
فرایند یک جلسه مشاوره مدیریت( فرایند یک جلسه مشاور بازاریابی و فروش)

 

1- تدراک( اطلاعات، انتظارات، دستور کار،

2- مقدمه

3- شروع کار

4- گوش دادن فعال

5- تشخیص و توضیح مشکل

تسهیل در تغییر نگرش

6- بررسی گزینه ها و اقدام تسهیلی

7- ختم جلسه

منبع: کتاب مشاوره مدیریت، اصول و تکنیک های مشاوره مدیریت بازاریابی و فروش، تالیف و ترجمه: علی خویه

www.

 

 

 

 

 

 

 

 

سمینارها و همایش های بازاریابی و فروش موفق 
شرکت مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas. 
مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... 


▆ 

برگزاری بیش از صدها دوره، کارگاه آموزشی، سمینار و سخنرانی اجرایی و عملیاتی در شرکت ها و موسسات معتبر ملی و بین الملللی ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و ....

▆ 
آموزش در محل کار شما 
 
چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل: 
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی 
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت 
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی 
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان

▆ 




▆ 

یادگیری= تغییر 

khooyeh@gmail.com

09122991608





نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 9 مهر 1394 توسط www.khooyeh.com khooyeh.ir
تمامی حقوق این وب سایت محفوظ است | :