تبلیغات
مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی - سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

مشاوره، آموزش، تحقیق و اجرا در زمینه مدیریت، برند، بازاریابی، فروش و تبلیغات



مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی
 
دپارتمان تحقیقات بازاریابی و تبلیغات | مشاوره بازاریابی و فروش | برندسازی و افزایش فروش

سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

روشها، تکنیک ها، اصول و مبانی

روانشناسی تبلیغات
(روانشناسی ارتباطات بازاریابی)

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

مخاطبان دوره:

فروشندگان، بازاریان، کسبه، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، معاونت های مختلف، اصناف، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها، کارکنان صفی و ستادی سازمانها، مدیران روابط عمومی، کارکنان بخش های مختلف، فروشندگان، کارمندان وکارکنان بخش بازاریابی و فروش، دست اندرکاران صنعت تبلیغات و بازاریابی و....

اساتید دوره:

علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 5 عنوان کتاب فروش و بازاریابی )

فهیمه احمدی( مدرس، مشاور و کارشناس ارشد روانشناسی بالینی)

www.khooyeh.com

 برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته

 

روز اول

روز دوم

9-11

مبانی و مفاهیم روانشناسی تبلیغات مهندسی تبلیغات و ارتباطات

ضرورت ها اهداف وظایف

اشتباه های و خطاهای تبلیغات

رازهای تبلیغات

تبلیغات پست مدرن

11-13

تکنیک ها و ابزارهای تبلیغات

تبلیغات مدرن

تکنیک های رسانه سازی و رسانه داری و روانشناسی رسانه های تبلیغاتی

14-16

روانشناسی مخاطبان تبلیغاتی

شعارهای و پیام های تبلیغاتی و روانشناسی پیام های تبلیغاتی

16-18

کارگاه کارگروهی

کارگاه کارگروهی

 

 

برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته

 

روز اول

روز دوم

روز سوم

9-11

مبانی و مفاهیم روانشناسی تبلیغات و مهندسی تبلیغات

ضرورت ها اهداف وظایف

تبلیغاتچی حرفه ای

ویژگیها، شرایط، وظایف

تکنیک های تبلیغات خلاق در فروش، روشها تکنیک ها ابزار و...

11-13

مدیریت کمپین تبلیغاتی

روش تهیه و تدوین کمپین تبلیغاتی

اشتباه ها و خطاهای تبلیغاتی

تبلیغات پست مدرن

انواع تبلیغات و روشهای اجرای روانشناسانه تبلیغاتی

هوش مصنوعی در تبلیغات

14-16

تکنیک ها و ابزارهای تبلیغات

تکنیک های روانشناسی تبلیغات خلاق

تکنیک های رسانه سازی و رسانه داری و روانشناسی رسانه های تبلیغاتی

روانشناسی مخاطبان تبلیغاتی

تبلیغات مدرن

 

16-18

کارگاه کارگروهی

شعارهای و پیام های تبلیغاتی و روانشناسی پیام های تبلیغاتی

کارگاه کارگروهی

 

سرفصل ها و برخی از مطالب دوره:


تعاریف اهمیت و ضرورت روانشناسی تبلیغات و مهندسی تبلیغات

روانشناسی و رفتار شناسی تبلیغات

شعارها و پیام های تبلیغاتی

روانشناسی پیام های تبلیغاتی

انواع و ابزارهای رسانه های تبلیغاتی

روانشناسی رسانه های تبلیغاتی

مدیریت کمپین تبلیغاتی

شیوه تهیه کمپین تبلیغاتی

مدیریت هزینه های تبلیغات

مدیریت رسانه

اشتباه ها و خطاهای تبلیغات

رازهای تبلیغات

تکنیک های ضد خطا در تبلیغات

رفتار خریداران و مخاطبان تبلیغاتی

تکنیک های ارتباطی در فروش مدرن

تبلیغات مدرن

تبلیغات پست مدرن

مهندسی هوش مصنوعی در تبلیغات

10 تکنیک تبلیغات خلاق

تکنیک های برقراری ارتباط خلاق با مخاطبان

تبلیغات تریزی و استفاده از تکنیک های تریز در تبلیغات

انواع خلاقیت در  تبلیغات

a.       خلاقیت تغییری – تبلیغات تغییر

b.      خلاقیت ایجادی یا ساختنی – تبلیغات سازه ای

c.       خلاقیت دگرگونی – تبلیغات دگرگونی

d.      خلاقیت ارتباطی- تبلیغات ارتباطی

e.      خلاقیت جانشینی- تبلیغات جانشینی

f.        خلاقیت جانمایی- تبلیغات جانمایی

g.       خلاقیت ترکیبی – تبلیغات ترکیبی

h.      خلاقیت تنظیمی- تبلیغات تنظیمی

اصول رفتارشناسی و رفتارسنجی در تبلیغات

 

 

(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)

+ نوشته شده در  ساعت   توسط www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا |  آرشیو نظرات
 

KHFA

شرکت  فکر آذین

 سومین سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

مدیریت موانع روانی و رفتاری کارکنان

زیرآبزنی ،خودشیرینی، کم کاری، از زیر کار دررفتن، اغراق، غیبت، شایعه پراکنی و ....

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

مخاطبان دروه:

مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، معاونت های مختلف، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها، کارکنان صفی و ستادی سازمانها، مدیران روابط عمومی، کارکنان بخش های مختلف

هدف از دوره:

یکی از بزرگترین معضلات و مشکلات سازمانها با موانع روانی و رفتاری کارکنان می باشد هر چقدر که نیروهای انسانی یک سازمان از مهارت فنی و تخصصی برخوردار باشند مشکلات رفتاری و روانی کارکنان همیشه مشکل آفرین و هزینه بر بوده و باعث کاهش راندمان و بازدهی آنها در کار می شود هدف از این دوره آشنایی مخاطبان با روشها و تکنیک های کاهش موانع روانی و رفتاری کارکنان مانند زیراب زنی، خودشیرینی، غیبت، کم کارکنی، اغراق و ... می باشد.

اساتید دوره:

علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com

فهیمه احمدی (مشاور، محقق و مدرس روانشناس بالینی)

مدت زمان سمینار: 8 ساعت

شرایط و هزینه دوره: 750000 ریال واریز به حساب 75390901 جام بانک ملت، یا شماره ملت کارت 6104337112341589 یا حساب سیبا 0306915754001 یا ملی کارت 6037991096833342 و ارسال مشخصات و اطلاعات شخصی و تصویر فیش واریزی به شماره فکس 

 سرفصل های دوره:

ضرورت اهمیت به مشکلات و موانع روانی و رفتاری کارکنان

انواع زیرآبزنی و راههای مقابله با آن

10 تکنیک کاهش اضطراب در کارکنان

انواع خودشیرینی و راههای مقابله با آن

5 روش مدرن جلوگیری از زیراب زنی کارکنان

جلوگیری از کم کاری

روشهای افزایش راندمان روانی کارکنان

شیوه های افزایش انگیزه کارکنان

تکنیک های روحیه بخشی و انرژی بخشی به کارکنان

کارمند مداری و شیوه های موفق تشویق و ترفیع کارکنان

نمایش فیلم

جلوگیری از شک و تردید

روشها و تکنیک های کاهش غیبت و تهمت زنی کارکنان

کارگاه کارگروهی

( در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)

 

 

KHFA

 گروه فکر آذین

 

دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری

خدمات پس از فروش

اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها

به صورت کاربردی اجرایی

مخاطبان دوره:

کاسبان، مغازه داران، فروشندگان، دانشجویان و اساتید، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، معاونت های مختلف، اصناف، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها، کارکنان صفی و ستادی سازمانها، مدیران روابط عمومی، کارکنان بخش های مختلف، فروشندگان، کارمندان وکارکنان بخش بازاریابی و فروش، دست اندرکاران ارتباطات و روابط عمومی، دست اندرکاران صنعت تبلیغات و بازاریابی و....

هدف از دوره:

آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش

اساتید دوره:

 علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 5 عنوان کتاب بازاریابی و فروش )

 

 

 

 

شرایط و هزینه دوره: 750000 ریال واریز به حساب 75390901 جام بانک ملت، یا شماره ملت کارت 6104337112341589 یا حساب سیبا 0306915754001 یا ملی کارت 6037991096833342 و ارسال مشخصات و اطلاعات شخصی و تصویر فیش واریزی

 

 

 

 

 

 

مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)

برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته

 

روز اول

روز دوم

9-11

مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی خدمات

اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش

دام های فروشندگان و کارکنان خدمات

11-13

تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش

ابعاد کیفیت خدمات پس از فروش

خدمات تعمیرات نگهداری آموزش

تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها

تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش

14-16

تکنیک های خدمات پس از فروش

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

کارگاه کارگروهی تکنیک های خدمات پس از فروش

16-18

کارگاه کارگروهی

انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان

روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته

 

روز اول

روز دوم

روز سوم

9-11

مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی خدمات

فروشنده و نمایندگی حرفه ای

ویژگیها، شرایط، وظایف

نمایندگی ها و خدمات پس از فروش

مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...

11-13

انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان

روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

تکنیک های خدمات پس از فروش

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها

خدمات تعمیران نگهداری آموزش

14-16

تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش

تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها

تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش

اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش

دام های فروشندگان و کارکنان خدمات

کنترل هزینه های خدمات

16-18

کارگاه کارگروهی

چک لیست بازاریابی خدمات

مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت

کارگاه کارگروهی

خدمات تعمیران نگهداری آموزش

 

 سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:

  • مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش - ضرورت ها اهداف وظایف
  • بازاریابی خدمات
  • چک لیست بازاریابی خدمات و خدمات پس از فروش
  • انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان
  • روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش
  • تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش
  • کنترل و نگه‌داری اطلاعات قراردادهای خدمات پس از فروش
  • فروشنده و نمایندگی حرفه ای - ویژگیها، شرایط، وظایف
  • مدیریت نمایندگی ها و خدمات پس از فروش
  • سیستم هاتی خدمات پس از فروش
  • نرم افزارهای خدمات پس از فروش
  • تکنیک های خدمات پس از فروش
  • انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
  • کنترل هزینه قطعات مصرفی و تعمیری برای ارایه‌ی خدمات براساس قرارداد
  • مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...
  • تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها
  • تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش
  • نگه‌داری صورت‌جلسه‌ی خدمات ارایه شده به مشتریان
  • دسترسی به کلیه سوابق خدمات ارایه شده به تفکیک جزییات
  • اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش
  • دام های فروشندگان و کارکنان خدمات
  • کنترل هزینه های خدمات
  • کنترل وضعیت گارانتی، در کلیه مراحل ارایه‌ی خدمات
  • مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت
  • جمع‌آوری اطلاعات نمایندگی‌ها در دفتر مرکزی و پردازش آن‌ها
  • ارتباط بین واحدهای فنی و انبار و ردیابی انتقال قطعات سالم و خراب بین این دو واحد
  • ارتباط بین واحد فنی و مشتری و ردیابی نقل و انتقال قطعات جدید، تعمیری، تعویضی و خراب با استفاده از سریال کالا
  • ارتباط بین واحد فنی و امور اداری در زمینه ارسال قطعات برای مشتری
  • انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها

 

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  ساعت   توسط www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا |  آرشیو نظرات
 

چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟

چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟

آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟

شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟

KHFA

 گروه فکر آذین

 

 سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

مشتری شناسی، مشتری سازی

سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان

همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

 

هدف از دوره:

آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی

اساتید دوره:


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  ساعت   توسط www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا |  آرشیو نظرات
 

 

KHFA

 شرکت فکر آذین

 

 سمینارهای تخصصی، کاربردی و کارگروهی

طراحی و چیدمان فروشگاه

محیط و فضاسازی در افزایش بهره وری کسب و کار

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

مخاطبان دوره:

کاسبان، مغازه داران، فروشندگان، دانشجویان و اساتید، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، معاونت های مختلف، اصناف، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها، کارکنان صفی و ستادی سازمانها، مدیران روابط عمومی، کارکنان بخش های مختلف، فروشندگان، کارمندان وکارکنان بخش بازاریابی و فروش، دست اندرکاران ارتباطات و روابط عمومی، دست اندرکاران صنعت تبلیغات و بازاریابی و....

هدف از دوره:

آشنایی و افزایش مهارت مخاطبان با روشها و تکنیک های چیدمان و بهبود چیدمان فروشگاه به منظور افزایش بهره وری فروش و اثربخشی، اثرات روانی طراحی و چیدمان فروشگاه، معماری داخلی، اصول چیدمان، ویترین گردانی، دسته بندی، ترکیب، ایمنی و بهداشت، مرتب سازی،کنترل و نظارت فروشگاه

اساتید دوره:

 علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب طراحی و چیدمان فروشگاه )

فهیمه احمدی (مشاور و محقق و مدرس روانشناس بالینی، فنگ شویی، گشتالت درمانی و ... )

مدت زمان سمینار: 8 ساعت

نام و نام خانوادگی شرکت کننده:                  سن:                  تحصیلات:                     شغل:                 

وضعیت تاهل:                   شماره فیش واریزی                   تلفن ثابت                   تلفن همراه

آدرس                                                                                                  پست الکترونیک                         

 

 

 

سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:


10 تکنیک آسیب شناسی چیدمان فروشگاه

10 تکنیک مهم در طراحی و چیدمان زندگی

سیستم های طراحی و چیدمان فروشگاه

تکنیکهای ویترین گردانی و مدیریت ویترین

تکنیک های چیدمان فضای کار برای مشاغل مختلف

نقش و اهمیت چیدمان در بهبود زندگی و کسب و کار

10 تکنیک چیدمان  خلاق

روانشناسی چیدمان فروشگاه

مهندسی طراحی و چیدمان  در زندگی و تجارت

تکنیک های خلاقانه طراحی و چیدمان فروشگاه

اصول و سیستم های طراحی و چیدمان

۱- اصل  و سیستم 5s

۲- پوکا یوکه

۳- شش سیگما

۴- JIT

۵ - اصل تصویر سازی ذهنی

6- اصل مدلسازی

7- فرایند مدلسازی

8- فنگ شویی

9- کایزن

آشنایی با تغیرهای ذهنی رنگ
2. آشنایی با مکان و رنگ
3. آشنایی با مصالح عایق صوت، نور، حرارت و رطوبت

  • انواع کف پوشها
  • پلاستوفوم
  • پلاستیک ها
  • چوب و کاربرد آنها
  • مقوا و کاربرد آنها
  • کاغذهای پوششی
  • چسبها


4. آشنایی با وسایل نقشه کشی معماری داخلی و کاربرد آنها

  • قلم موهای آبرنگ و رنگ روغن
  • وسایل پاشیدن رنگ
  • ایربراش، اسپری و پیستوله
  • تخته شاسی و سه پایه

5. طراحی پلکان
6. طراحی انواع درب و پنجره
7. شناسایی اصول طراحی معماری داخلی ساختمان
8. توانایی ترسیم نقشه های مربوط به فضاهای داخلی ساختمان اعم از پلان ها، نماها و برش ها
9. آشنایی به نقشه های مبلمان
10. شناسایی مصالح و کاربرد آنها
11. تعریف رنگ

  • کیفیت رنگها
  • درخشندگی
  • تفاوت رنگ
  • رنگهای سرد و رنگهای گرم
  • سیاه و سفید
  • تک رنگ و چند رنگ
  • هماهنگی رنگها
  • تفاوت ته رنگ

12. توانایی طراحی معماری داخلی
13. آشنایی با مفاهیم و اصطلاحات در طراحی معماری داخلی
14. آشنایی با انواع مبلمان و سبکهای مختلف آن
15. شناسایی کمپوزیسیون تعادل
16. شناسایی فرم و حجم
17. شناسایی تقارن و مقاومت
18. شناسایی ریتم و زیبایی
19. شناسایی حرکت و سیرکولاسیون
20. شناسایی استانداردهای مبلمان
21. شناسایی نور و روش نورپردازی
22. شناسایی طراحی عناصر مبلمان
23. طراحی انواع تخت خواب
24. طراحی کتابخانه دیواری و تخت دیواری
25. طراحی انواه ویترین
26. طراحی کابینت
27. طراحی انواع نیمکت
28. طراحی انواع صندلی
29. طراحی انواع میز
30. طراحی انواع دکورهای فانتیزی
31. طراحی رامپ
32. توانایی طراحی معماری داخلی
33. توانایی ترسیم نقشه های مربوط به فضاهای داخلی ساختمان اعم از پلان ها، نماها و برش ها
34. توانایی ترسیم نقشه های اجرایی مبلمان اعم از پلان ها، نماها، جزئیات و تعیین اتصالات کار
35. توانایی رسم رنگی پرسپکتیو احجام به طریقه یک نقطه ای، دو نقطه ای و سه نقطه ای
36. توانایی ترسیم پرسپکتیو یک نقطه، دو نقطه و سه نقطه اجسام نامشخص
37. توانایی رسم رنگی انواع پرسپکتیو سرویس ها و پلکان و لوازم داخلی ساختمان
38. توانایی ماکت سازی و شناخت آن

*معماری و طراح داخلی سالنهای آرایشی و مو ،بوتیک و فروشگاه لوازم بهداشتی و آرایشی سالنهای عروس و گریم ،سالن عروسی ،دکوراسیون ،طراحی ،چیدمان ،نورپردازی
*معماری و طراحی داخلی موزه ،سالنهای نمایش ،نمایشگاه سرامیک و سفال ،گالری ،سالن نمایش آموزش و ترافیک کودکان ،نمایشگاه اتومبیل ،مراکز اطلاع رسانی ،غرفه های نمایشگاهی
*معماری و طراحی داخلی ویلا،منازل ویلایی ،آپارتمان ،مکانهای زندگی کوچک ،سوئیت ،مکانهای کوچک ،منازل ،پذیرایی ،نشیمن ،اتاق خواب ،آشپزخانه ،سرویس کابینت ،چیدمان ،دکوراسیون،مبلمان
*معماری و طراحی داخلی نمایشگاه ها و اتاق و سالنهای نمایش ،سینما ،سالنهای تئاتر ،مراکز فروش اقلام فرهنگی
*معماری وطراحی داخلی سالنهای زیبایی ،باشگاه بدن سازی ،استخر ،سونا ،سالن انتظار ،فرودگاه ،پلان های اجرایی و نورپردازی ،معماری و طراحی داخلی ادارات ،دفاتر کار،سالنهای کنفرانس ،بانک ،شرکتهای اطلاع رسانی با پلان های اجرایی ،نورپردازی
*چیدمان ،مبلمان اداری و دکور سازی ،معماری و طراحی داخلی موزه جنگ ،بانک ها ،اتاق کنفرانس ،مطب ها کلینیک پوست ،چشم پزشکی ،دندان پزشکی ،موسسه زبان ،مکانهای عمومی ،کافی شاپ
*معماری طراحی داخلی دفاتر ،ادارات ،دفاتر کار کمپانی های بین المللی با توضیحات مبسوط و پلان ها اجرایی کامل
*اتاق کنفرانس، مدیر مسئول کامپیوتر ،مبلمان اداری ،معماری و طراح داخلی ویلاها ،منازل ویلایی ،آپارتمان ها
*معماری ساختمان
*مجموعه دو ژورنال معتبر معماری آمریکا
*نورپردازی
*معماری و طراحی داخلی سالنهای آرایشی ،بهداشتی ،رستوران ،بانک ،سالنهای کنفرانس ،هتل ،دندانپزشکی، مدارس ،مطب جراحی پلاستیک با پلان های اجرایی ،نورپردازی،بسیار وزین
*طراحی رنگ آمیزی و کار روی دیوارها و کف ،ست رنگ در قسمتهای مختلف ساختمان
*دکوراسیون ومعماری داخلی مجموعه ای بسیار وزین ،کاری از ایالات متحده آمریکا
*میز تلویزیون و کامپیوتر ،جاکتابی،قفسه و میزهای تلویزیون
*گچبری ،کارهای هنری در سقفها ،نقاشی درسقف ،ستون رومی،نما سنگ کنده کاری
*انواع اثاثیه چوبی،کمد ،دراور،انواع مبلمان ،میز و صندلی و...
*معماری داخلی فضاهای اداری،دفتر ادارات و شرکتها ،سالنهای کنفرانس ،مبلمان اداری و نورپردازی این مکان ها ،رستوران ،کافی شاپ ،سالن نمایش ،فضای داخلی موزه ها ،گالری های هنری ،بیمارستان،مراکز خرید و...
*مراکز تجاری ،پلان فضاهای درونی ،پارتیشن بندی داخل دفاتر ،پلکان و..
*طراحی داخلی مراکز خرید ،فضای سبز در مراکز خرید ،ویترین مراکز خرید ،پلکان درمجتمع های تجاری بزرگ ،سقف و نورپردازی مجتمع خرید ،نور مخفی و...
*معماری داخلی:مبلمان و انواع مبل ،طرح ها و رنگ های مختلف در سرویس بهداشتی ،پلکان فلزی،دکوراسیون اتاق کودک ،کف پارکت ،سنگ در طراحی داخلی ،اثاثیه مختلف ،انواع میز و صندلی و...
*انواع طرح ،نقشه و پلان معماری داخلی و اثاثیه مختلف
*کاربرد چوب در طراحی داخلی ،فضای داخلی فروشگاه ،میز غذاخوری ،سرویس غذاخوری ،سالن غذاخوری،پلان ساختمان ،فضای درونی کافی شاپ


(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی و به صورت اجرایی و کاربردی  در محل شرکت شما برگزار خواهد شد

سیستم ترفیع در سطوح کانال:

عناصر واسطه را باید همواره برای تلاش بیشتر تشویق و ترغیب نمود تحریک اعضای کانال برای این که عملکرد بهتری را از خود نشان دهند باید بادرک و آگاهی از خواسته ها و نیازهای آنان شروع شود انواع سطوح توزیع و شیوه های پیشبرد فروش آنها را می توان به شکل زیر نشان داد.

 

سطح توزیع

 

نمونه های سیستم ترفیع

تولید کننده

محصولات اصلی

سیستم ترفیع وزنی

محصولات فرعی

سیستم ترفیع تبلیغاتی

شرکت مرکزی

کارکنان سفارش ستادی

سیستم انگیزه دهی

کارکنان سفارش صفی

سیستم انگیزه دهی پورسانتی

مراکز و حوزه ها

حوزه های شهرستانی

سیستم ترفیع هزینه حمل و نقل

حوزه های تهران و مرکزی

سیستم ترفیع تخفیف و رتبه بندی

عمده فروش

عمده فروش های اختصاصی

سیستم ترفیع حجمی

عمده فروش های عمومی

سیستم ترفیع ترکیب محصولی

عمده فروش های فروشگاهی

سیستم ترفیع مهندسی سبد همراه با تخفیف

عمده فروشان تجاری

سیستم حراج

عمده فروشان نقدی

سیستم تخفیف

عمده فروشان امانی

سیستم اعتباری

عمده فروشان واسطه ای

سیستم روابط عمومی

عمده فروشان سیار( کامیونی)

سیستم امتیاز حمل و نقل

عمده فروشان تصادفی

نمونه مجانی

عمده فروشان مزایده ای

سیستم مشارکتی

عمده فروشان سفارشی

سیستم برند سازی و بسته بندی سفارشی محصول

عمده فروش های زنجیره ای

سیستم نمایشگاهی

خرده فروش

خرده فروش اختصاصی

سیستم نمونه مجانی و نمونه سازی

خرده فروش عمومی

سیستم ترکیب کالا و درصد کالایی

خرده فروش سوپر مارکتی

تحویل سفارشی و سرعت تحویل

خرده فروش های تخفیفی

سیسم تعدیل قیمت

خرده فروش حراجی

سیستم فروش حجمی

مشتری نهایی

مغازه داران

اعتبار دهی و تبلیغات

فروشگاه های زنجیره ای محلی

سیستم تبلیغات محلی مسابقات محلی

بازارهای محلی

سیستم جوایز تشویقی

تعاونی مصرف

سیستم رابطه مداری و ارتباطات عمومی

سمینارهای مشارکتی

فروشگاه های خانگی

سیستم فروش مویرگی

فروشنده های سیار

سیستم انگیزه دهی امتیازی

سوپر مارکت ها

سیستم جایزه و تشویق موردی

مشتریان سیار

تبلیغات سیار

بازارهای اداری کارخانه ای  دانشگاهی

بازاریابی رابطه ای و امتیازی

تعاونی های روستایی

سیستم تخفیف موردی

 

 

+ نوشته شده در  ساعت   توسط www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا |  آرشیو نظرات
 

 

پژواک

عنوان برنامه ای است از گروه جهان و تجارت که با حضور کارشناسان مدیریت و بازار یابی به بررسی نقش تبلیغات در توسعه صادرات می پردتازد .

این برنامه جمعه با حضور علی خویه کارشناس رسانه به موضوع نقش رسانه در تبلیغات میپردازد . برنامه پژواک به سردبیری و تهیه کنندگی حسین فنایی همه روزه از ساعت ‌۶/۵٠ تا ‌٧ از رادیو تجارت پخش میشود

 

برنامه های پیشبرد فروش در سطوح مختلف توزیع:

تعدادی از برنامه های پیشبردی که می توان برای مشتریان سبد محصولی شرکت ........به اجرا گذاشت.

انواع برنامه های پیشبرد

نمونه برنامه پیشبردی

مسابقات

انواع مسابقات پیشبردی

مسابقات زمانی

مسابقات مکان

مسابقات انسانی

مسابقات بین خرده فروشان

مسابقات بین مصرف کنندگان

مسابقات بین عمده فروشان

 قرعه کشی

درون سازمانی

برون سازمانی

کیفی

کمی

جوایز

خرده فروشان

مصرف کنندگان

جوایز محصولی

جوایز غیر نقدی

جوایز نقدی

هدایا

متوالی

شرطی

بی قید و شرط

نمونه های مجانی

 

نمایش ها و نمایشگاهها

محصولی

فصلی

کوپن های خرید

 

تخفیف های تشویقی

تخفیف فصلی

تخفیف جغرافیایی

تخقیف مقداری

تخفیف ضریبی

تخفیف منفعتی

تخفیف مسابقه ای

تخفیف کشسانی

تخفیف فوق العاده

تخفیف ترکیب کالا

تخفیف عملکردی

تخفیف مقداری

اعتبارات محصولی

اعتبارات محصولی هم جنس

اعتبارات محصولی غیر هم جنس

اعتبارات محصولی غیر شرکتی

برنامه های تفریحی

گردش های دسته جمعی

 

 ملاقاتها

تجاری

غیر تجاری

وسائل ادوات تبلیغاتی

 

مواد آموزشی

 

 

 

 

+ نوشته شده در  ساعت   توسط www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا |  آرشیو نظرات
 
۱- تدوین سیستم های انگیزه دهی به کارکنان و مشتریان( جایزه نمایشگاه حقوق ...

 

۲- تدوین سیستم پاداش به فروشندگان ونمایندگان( تخفیفات پورسانت ...

۳- تشویق به کار تیمی فروشندگان و نمایندگان( فروش مشارکتی ویروسی و مویرگی

۴- تدوین و تهیه برنامه های تبلیغاتی نمایندگان ( استند سردر پوستر برشور

۵- تدوین وتهیه برنامه های روابط عمومی با فروشندگان( سمینار کنفرانس نشریه ...

+ نوشته شده در  ساعت   توسط www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا |  آرشیو نظرات
 

روشها پذیرفت و ورود به بازارهای جدید

مطالعات بازار

 

نخستین مرحله از فرایند بررسی توجیه پذیری هر طرحی مربوط به مطالعات بازار آن می باشد. هر طرحی با توجه به ماهیت آن دارای محصولات یا خدمات (که در حالت کلی محصول نامیده می شود) گوناگونی می باشد که هدف از اجرای آن طرح، ارائه محصول به بازار مصرف است. براین اساس پس از شناسایی بازارهای مصرف محصول و تعیین بازار هدف مورد نظر بایستی به بررسی همه جانبه این بازار اهتمام ورزید. مهم ترین مواردی که در مطالعات بازار طرح ارائه می گردد شامل تعیین آمار مربوط به میزان تولید، واردات، صادرات و مصرف محصول مورد نظر در طی سالهای مختلف در کشور و همچنین پیش بینی این موارد در طی سالهای آتی می باشد.

پیش بینی تقاضا به عنوان یکی از مهمترین ارکان مطالعه بازار می باشد. بطوریکه با استناد به پیش بینی های انجام شده تحلیل وضعیت آینده صنعت مورد بررسی صورت می پذیرد. روش های مختلفی برای پیش بینی تقاضا
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  ساعت   توسط www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا |  آرشیو نظرات
 

 

 

 


 

 چهارمین سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

 مهندسی فروش و بازاریابی

  بازاریابی و فروش خلاق

www.ent.ir

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

مخاطبان دوره:

فروشندگان، بازاریان، کسبه، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، معاونت های مختلف، اصناف، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها، کارکنان صفی و ستادی سازمانها، مدیران روابط عمومی، کارکنان بخش های مختلف، فروشندگان، کارمندان وکارکنان بخش بازاریابی و فروش، دست اندرکاران صنعت تبلیغات و بازاریابی و....

هدف از دوره:

آشنایی مخاطبان با شیوه ها و تکنیک های بازاریابی و فروش خلاق برای بهبود پیشبرد و ایجاد تمایز در کسب و کار و  زندگی، به کار گیری جعبه ابزارها و برنامه های بازاریابی و فروش خلاق، آشنایی مخاطبان با شیوه های خلاق بازارسازی بازارداری و بازارگرمی برای ایجاد تمایز رقابتی در بخش فروش وبازاریابی، افزایش کارایی و راندمان واحد فروش و بازاریابی و....

اساتید دوره:

مهندس علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 5 عنوان کتاب فروش و بازاریابی )

www.khooyeh.com

فهیمه احمدی (مشاور و محقق و مدرس روانشناسی فروش و رفتار مصرف کننده و ... )

شرایط و هزینه دوره: ۱۵۰۰۰۰۰ریال برای سمینار دو روزه و ۲۵۰۰۰۰۰ ریل برای سمینار سه روزه  واریز به حساب 75390901 جام بانک ملت، یا شماره ملت کارت 6104337112341589 یا حساب سیبا 0306915754001 یا ملی کارت 6037991096833342 و ارسال مشخصات و اطلاعات شخصی و تصویر فیش واریزی به شماره فکس  33552188

 

 برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته

 

روز اول

روز دوم

9-11

مبانی و مفاهیم مهندسی فروش و مهندسی بازار

ضرورت ها اهداف وظایف

اشتباه های و خطاهای فروش و فروشندگی

دام های فروشندگان

11-13

تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش

تاکتیک های ارتباطات خلاق در بازاریابی و فروش

تکنیک های مذاکره

14-16

تکنیک های بازاریابی و  فروش خلاق

کارگاه کارگروهی تکنیک های خلاقیت و مهندسی فروش

16-18

کارگاه کارگروهی فروشنده حرفه ای

سبک های فروش، رفتار مشتریان، روانشناسی فروش

 

 

برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته

 

روز اول

روز دوم

روز سوم

9-11

مبانی و مفاهیم مهندسی بازار و فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

فروشنده حرفه ای

ویژگیها، شرایط، وظایف

تاکتیک های ارتباطات خلاق در فروش، روشها تکنیک ها ابزار و...

11-13

اشتباه های و خطاهای فروش و فروشندگی

دام های فروشندگان

روانشناسی فروش

قیمت گذاری

تکنیک های مذاکره

انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها

14-16

تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش

بازارسازی خلاق بازارگرمی خلاق بازارداری خلاق

سبک های فروش رفتار مشتریان روانشناسی فروش

16-18

کارگاه کارگروهی

فروش تلفنی و بازاریابی تلفنی

کارگاه کارگروهی

 

سرفصل ها و برخی از مطالب دوره:


تعاریف اهمیت و ضرورت مهندسی فروش

شاخص های مهندسی فروش

تکنیک های مهندسی فروش

مهندس فروش و مهندسی بازار

اشتباه ها و خطاهای مهندسی فروش

تکنیک های ضد خطا در فروش

10 نقطه کور فروش

10 اشتباه فروش

مهندسی فروش در چند بازار جهانی

10 تکنیک مهندسی فروش

رفتار خریداران در مهندسی فروش

تکنیک های ارتباطی در فروش مدرن

10 تکنیک فروش خلاق

10 تاکتیک فروش خلاق

10 استرات‍ژی فروش خلاق

تکنیک های برقراری ارتباط خلاق با مشتری

10 تکنیک قیمت گذاری خلاق

10 تکنیک خلاق جذب مشتریان

دام ها و کابوس های فروشندگان

10 تکنیک تبلیغات خلاق

مدیریت محصولات و خدمات خلاقانه
قیمت گذاری خلاق
- مشتری‌مداری خلاق

فنون خلاقانه جذب مشتری

انواع خلاقیت در بازاریابی و فروش

a.       خلاقیت تغییری – بازاریابی تغییر

b.      خلاقیت ایجادی یا ساختنی – بازاریابی سازه ای

c.       خلاقیت دگرگونی – بازاریابی دگرگونی

d.      خلاقیت ارتباطی- بازاریابی ارتباطی

e.      خلاقیت جانشینی- بازاریابی جانشینی

f.        خلاقیت جانمایی- بازاریابی جانمایی

g.       خلاقیت ترکیبی – بازاریاب ترکیبی

h.      خلاقیت تنظیمی- بازاریابی تنظیمی

i.         خلاقیت معکوس- بازاریابی معکوس

j.        خلاقیت تراوش- بازاریابی تراوشی

k.       خلاقیت جذب – بازاریابی جذبی

l.         خلاقیت نفوذ – بازاریابی نفوذی

m.    خلاقیت چند بعدی- بازاریابی چند بعدی

سبک های فروش

بازارسازی خلاق

بازارگرمی خلاق

گفتار درمانی فروش

تکنیک شنیدن موثر

رفتار شناسی مشتریان

تکنیک های رفتار شناسی

اصول رفتارشناسی و رفتارسنجی در فروش

رواندرمانی مشتریان

تکنیک های قیمت کذاری روانشناسی

فروش روانشناسانه

روانسازی فروش با تکنیک های روانشناسی

10 اصل جذب مشتریان بیشتر

10 اصل فروش آسان

تکنیک های مشتری شناسی

روانشناسی فروش

رفتار شناسی مشتریان

 

انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها


 

 





نوشته شده در تاریخ جمعه 9 اردیبهشت 1390 توسط www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com
تمامی حقوق این وب سایت محفوظ است | :