تبلیغات
مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی - منبع: کتاب اصول مشاوره مدیریت، علی خویه www.gmas.ir

مشاوره، آموزش، تحقیق و اجرا در زمینه مدیریت، برند، بازاریابی، فروش و تبلیغات



مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی
 
دپارتمان تحقیقات بازاریابی و تبلیغات | مشاوره بازاریابی و فروش | برندسازی و افزایش فروش

بسیاری ازمدیران برای خودمشاورانی اختیار می  کنند تا در زمینه های مختلف به آنها مشاوره دهد اما کمتر مدیری را سراغ دارید که از مشاو دائمی استفاده کرده باشد ویکی از بیماری هایی که مدیران به آن مبتلا هستند تغییر مشاوران خود می باشد چون نمی توانند با مشاورخود تطابق لازم را داشته باشند حذف صورت مساله را آسانتر از حل مساله می دانند وشروع به حذف مشاور می کنند تا سازگاری با مشاور

مدیران چون نمی دانند مشاوران خود در کدام دسته وطبقه هستند نمی توانند با آن سازگار شوند ابتدا باید زمانی را صرف دسته بندی وشناخت مشاور کرده و سپس با مشاور سازگار شوند شناخت سبک کار ومتد کار مشاور از مسائل مهمی است که هر مدیری باید آن را دانسته و براساس آن مطابقت لازم را با مشاورخود داشته باشد.

مشاوران مدیران به چنددسته تقسیم می گردند

1-      مشاوران تایید کننده:

2-      مشاوران اجرایی:

3-      مشاوران تاکید کننده:

4-      مشاوران تنظیم کننده:

5-      مشاوران تنظیف کننده:

6-      مشاوران راهبردی:

7-      مشاوران فنی و تکنیکی:

8-      مشاوران هدف گرا:

9-      مشاوران سیستمی:

10-  مشاوران رهبرمنش:

 

منبع: کتاب اصول مشاوره مدیریت، علی خویه www.gmas.ir





برچسب ها: منبع: کتاب اصول مشاوره مدیریت، علی خویه www.gmas.ir،  
نوشته شده در تاریخ جمعه 25 بهمن 1392 توسط www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com
تمامی حقوق این وب سایت محفوظ است | :