تبلیغات
مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی - فهرست کتاب مشاور بازاریابی، مشاور فروش، مشاوره بازاریابی، مشاوره فروش،

مشاوره، آموزش، تحقیق و اجرا در زمینه مدیریت، برند، بازاریابی، فروش و تبلیغات



مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی
 
دپارتمان تحقیقات بازاریابی و تبلیغات | مشاوره بازاریابی و فروش | برندسازی و افزایش فروش

مشاور بازاریابی و فروش

تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترل

وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مشاوره و مشاوران

 بازاریابی، فروش، روابط عمومی وتبلیغات

نویسنده و مترجم:

 علی خویه

www.khooyeh.com

گردآوری و تالیف: استاد علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازارگانی ایران و....  www.khooyeh.ir

 

 

1390

قابل استفاده کلیه دست اندرکاران صنعت، تولید، خدمات،صاحبان سرمایه، سرمایه داران، صاحبان برند، مدیران، سرپرستان، کارکنان، اساتید، دانشجویان، محققان و علاقمندان به مشاوره در شاخه های مختلف به ویژه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات

 

فهرست برخی از مطالب کتاب:

·       مشاور کیست مفاهیم اساسی

·       مطالعه موردی...

·       مشاور مدیریت کیست

·       مشاور بازاریابی کیست

·       تعریف مشاوره و مشاور بازاریابی

·       مشاور بازاریابی یک تخصص مهارت دانش یا هنر

·       هدف از مشاوره

·       مشاوره مبتنی بر هدف

·       اهمیت و ضرورت مشاوره بازاریابی فروش و تبلیغات

·       مطالعه موردی...

·       نقش های یک مشاور بازاریابی و فروش و تبلیغات

·       وظایف مشاور بازاریابی فروش و تبلیغات

·       ارزیابی نقش حساس مشاور بازاریابی

·       مشاوران آکادمیک یا تجربی

·       دلایل عدم اعتماد به مشاوران مدیریت بازاریابی فروش و تبلیغات

·       تکنیک های اعتمادسازی در مشتریان مشاوره

·       نمونه مطالعه موردی

·       فرایند مشاوره بازاریابی

·    

·       اصول قبل از جلسه مشاوره بازاریابی و فروش marketing consulting, sales consulting

·       اصول حین جلسه مشاوره بازاریابی و فروش marketing consulting, sales consulting

·       اصول بعد از جلسه مشاوره بازاریابی و فروش marketing consulting, sales consulting

·       تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان مشاوره بازاریابی و فروش marketing consulting, sales consulting

·       نفوذ مشاوران و تکنیک های نفوذ در مشتریان

·       تاسیس واحدمشاوره بازاریابی

·       شیوه های تعامل مالی با مشتریان مشاوره بازاریابی و فروش marketing consulting, sales consulting





نوشته شده در تاریخ شنبه 15 فروردین 1394 توسط www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com
تمامی حقوق این وب سایت محفوظ است | :