تبلیغات
مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی - دوره‌های بازاریابی

مشاوره، آموزش، تحقیق و اجرا در زمینه مدیریت، برند، بازاریابی، فروش و تبلیغات



مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی
 
دپارتمان تحقیقات بازاریابی و تبلیغات | مشاوره بازاریابی و فروش | برندسازی و افزایش فروش

دوره‌های بازاریابی 

 دوره های بازاریابی

1)    اصول و مبانی بازاریابی خدمات  (بازاریابی خدمات  در بازارهای در حال رکود)

2)    ده گناه نابخشودنی بازاریابی خدمات

3)    بازاریابی خدمات  خلاق

4)    فرصت‌شناسی، کلید موفقیت در بازاریابی خدمات

5)    اصول و فنون تبلیغات تجاری

6)    اشتباهات رایج در تبلیغات

7)    آسیب‌شناسی تبلیغات تجاری در ایران

8)    بازاریابی خدمات  مستقیم (Direct Marketing)

9)    بازاریابی خدمات  چریکی

10)                    استراتژی اقیانوس‌های آبی، راهی نو برای پیروزی در فضای رقابتی

11)                    بازاریابی خدمات  صنعتی: تکنیکها و روشهای بازاریابی خدمات  برای فروش به سازمان‌ها و مؤسسات

12)                    بازاریابی خدمات  خدمات

13)                    بازاریابی خدمات  خدمات بانکی

14)                    بازاریابی خدمات  گردشگری

15)                    بازاریابی خدمات  در صنعت ساختمان

16)                    بازاریابی خدمات  بیمه

17)                    مدیریت نام و نشان تجاری (Brand Marketing)

18)                    کارگاه آموزشی شیوة تهیة برنامه بازاریابی خدمات  (Marketing Plan)

19)                    ارتباطات یکپارچه بازاریابی خدمات  (Integrated Marketing Communication: IMC)

20)                    روان‌شناسی فروش و شناخت رفتار مصرف‌کننده

21)                    مدیریت ارتباط با مشتریان (Customer Relationship Management: CRM)

22)                    سنجش رضایت مشتریان (Custom Satisfaction Management: CSM)

23)                    اصول و تکنیکهای مشتری‌مداری (Customer Care)

24)                    مدیریت کیفیت خدمات (Service Quality Management)

25)                    اصول و مبانی فروش حرفه‌ای

26)                    مدیریت فروش اثربخش

27)                    بازاریابی خدمات  بین‌المللی

28)                    بازاریابی خدمات  رابطه‌مند (Relationship Management)

29)                    مهندسی فروش

30)                    استراتژی‌های بازاریابی خدمات

31)                    مدیریت استراتژیک بازار

32)                    تحقیقات بازاریابی خدمات

33)                    بازاریابی خدمات  جهانی (Global Marketing)

34)                    مبانی صادرات

35)                    روشهای ورود به بازارهای صادراتی

36)                    اصول شرکت در نمایشگاههای تجاری

37)                    شیوه‌های قیمت‌گذاری

38)                    آموزش و انگیزش تیم فروش

39)                    سازماندهی تیم فروش





برچسب ها: مشاور بازاریابی، مشاور فروش، دوره های بازاریابی،  
نوشته شده در تاریخ جمعه 4 اردیبهشت 1394 توسط www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com
تمامی حقوق این وب سایت محفوظ است | :