تبلیغات
مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی - کتاب مدیریت پورسانت، برنامه پورسانت

مشاوره، آموزش، تحقیق و اجرا در زمینه مدیریت، برند، بازاریابی، فروش و تبلیغات



مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی
 
دپارتمان تحقیقات بازاریابی و تبلیغات | مشاوره بازاریابی و فروش | برندسازی و افزایش فروش

کتاب مدیریت پورسانت، تالیف و گردآوری علی خویه.

مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های مهندسی فروش ( هدف گذاری فروش، پورسانت فروش، برنامه ریزی فروش و .....)

یکی از فعالیت های تیم ما www.khooyeh.ir   تدوین و اجرای آیین نامه پورسانت است یکی از پیچیده ترین کارهای یک سازمان فروش بستن پورسانت فروش و نحوه اجرای آن است

برنامه پورسانت و آیین نامه پورسانت یکی از موضوعاتی است که همیشه در سازمان هایی که با فروش سرو کار دارند با حاشیه ها و مباحث زیادی درگیر بوده است

پورسانت برگرفته از لغت فرانسوی pourcentage (پورسانتاژ) و به معنای درصد، میزان سود و حق دلالی است.[1] از لحاظ قانونی و نیز حرمت شرعی دارای ملاحظاتی بوده و تحت شرایطی غیرقانونی بوده یا حرام می گردد. [1] نفیسی، سعید؛ فرهنگ فرانسه به فارسی، ج 2، تهران، انتشارات صیف علی شاه، 1378، چاپ هشتم، 489

در ذیل یک جزوه آموزشی و اجرایی پورسانت برای آشنایی بیشتر ارایه می گردد

 

جزوه آموزشی

تدوین و اجرای آیین نامه پورسانت

مدیریت پورسانت

تالیف و گردآوری:

علی خویه

مدرس دانشگاه، مجری و مشاور شرکت های معتبر، بنیانگذار آکادمی فروش، آکادمی مذاکره و مدرسه فروش ایران.

معرفی مدیر عامل:

علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  09122991608   

 

کتابچه آموزشی

مدیریت پورسانت

Pourcentage management

برنامه پورسانت

 Pourcentage plan   

مدیریت و برنامه ریزی پورسانت

تدوین تهیه و اجرای پورسانت

تدوین تهیه و اجرای برنامه پورسانت Pourcentage plan   

تالیف و گردآوری: علی خویه

فهرست کتابچه آموزشی پورسانت

·       پورسانت چیست

·       تعریف پورسانت

·       اهمیت و ضرورت پورسانت

·       فواید پورسانت فواید آیین نامه پورسانت

·       ریشه واژه شناسی پورسانت

·       چرا پورسانت

·       تاریخچه پورسانت

·       روش های تدوین

کارگاه آموزشی

مدیریت پورسانت

برنامه ریزی، اجرا، کنترل

مدرس: علی خویه www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه

مولف کتاب مدیریت پورسانت و 12 کتاب کاربردی و مرجع

با 16 سال تجربه اجرایی

 

زمان: از 9 آبان 93  تا 11 آبان 93 به مدت 20 ساعت در سه روز

برگزار شده در استان های تبریز، مشهد، اصفهان، کرمان و ...

برگزار شده به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در بیش از 50 شرکت کارخانه سازمان و موسسات مختلف در سطح خاورمیانه

 

 

 

 

 





برچسب ها: ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی،  
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 توسط www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com
تمامی حقوق این وب سایت محفوظ است | :