مشاوره، آموزش، تحقیق و اجرا در زمینه مدیریت، برند، بازاریابی، فروش و تبلیغات



مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند در شرکت های معتبر ملی و بین المللی
 
مشاور بازاریابی، مدرس بازاریابی، مشاور فروش، مدرس فروش، دکتر بازاریابی و فروش
کارگاه های آموزشی و مشاوره بازاریابی علی خویه

کارگاه های آموزشی و مشاوره بازاریابی علی خویه

 

دوره های آموزشی بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مذاکره و خلاقیت

دوره های آموزشی بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مذاکره و خلاقیت

برای دانلود فهرست دوره ها روی لینک بالا کلیک کنید.

 

 

 

 

دوره های آموزشی برند و برندسازی

دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره

دوره های آموزشی بازاریابی

دوره های آموزشی مدیریت 





برچسب ها: دوره های تخصصی بازاریابی، فروش، مدیریت، iso، برندینگ، تبلیغات و خلاقیت،  
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 31 تیر 1394 توسط www.khooyeh.com khooyeh.ir
کارگاه آموزشی راه اندازی باشگاه مشتریان customer club ، سخنران: علی خویه، مشاور فروش و بازاریابی

 

کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer club

 سخنران: علی خویه، مشاور فروش و بازاریابی

یکی از مهم ترین اصول مشتری در عصر حاضر تلاش در جهت حفظ مشتریان کنونی است. بدین منظور سازمانها استراتژی های گوناگونی در راستای برنامه وفاداری مشتریان تدوین می کنند.

تحقیقات نشان می دهد موثرترین برنامه جهت افزایش نرخ وفاداری مشتریان، راه اندازی باشگاه مشتریان (Customer Club) می باشد. با طراحی برنامه های گوناگون جهت مدیریت تجربه مشتریان در باشگاه، علاوه بر ارائه خدمات جذاب گوناگون به اعضا، می توان از شبکه اجتماعی آنها نیز به عنوان مشتریان بالقوه بهره برد.

باشگاه مشتریان از جمله مهمترین ابزارهای وفادارسازی مشتری جهت تحکیم و تقویت فعالیت های بازاریابی است. در واقع تمرکز باشگاه مشتریان بر روی توسعه روابط با مشتریان فعلی است. در تعریفی دیگر ((باشگاه مشتریان به عنوان یک حلقه برقرار کننده ارتباطات با افراد تعریف می شود، که به وسیله بنگاه اقتصادی و به منظور ایجاد ارتباطات مستقیم و منظم با مشتریان ایجاد شده و راهبری می شود. هدف باشگاه مشتریان، فعال کردن مشتریان و افزایش وفاداری آنها به وسیله ایجاد یک رابطه عاطفی با آنهاست)). همچنین یکی از اهداف راه اندازی باشگاه مشتریان افزایش دانش و اطلاعات بنگاه اقتصادی درباره رفنار و علایق مشتری خویش است. در واقع پس از ثبت نام مشتری در باشگاه مشتریان در هر بار مراجعه وی، بنگاه اقتصادی اطلاعات مفصلی در مورد رفتار مشتری، علائق و ساختار تقاضای وی دریافت می کند.

می توان نتیجه گرفت که فرآیند مدیریت یک باشگاه مشتریان، مجموعه اقدامات سازمان یافته در جهت ایجاد، حفظ و افزایش وفاداری مشتریان نسبت به یک برند هستند و بر خلاف تصور رایج، در یک محصول نرم افزاری خلاصه و محدود نمی‌شوند. اما توسعه فناوری اطلاعات در فضای کسب و کار این امکان را به وجود آورده است تا بتوان از این ظرفیت در جهت اهداف مد نظر از راه اندازی باشگاه مشتریان به نحو مطلوب استفاده نمود.



برای مشاهده ی سرفصل های این دوره ی آموزشی به ادامه ی مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب

برچسب ها: باشگاه مشتریان، مشتری مداری، افزایش مشتری، افزایش فروش، مشاور فروش،  
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 30 تیر 1394 توسط www.khooyeh.com khooyeh.ir
دوره های تخصصی آموزش بازاریابی و فروش


دوره های تخصصی بازاریابی-فروش-برندینگ-تبلیغات-مذاکره و ...





نوشته شده در تاریخ دوشنبه 15 تیر 1394 توسط www.khooyeh.com khooyeh.ir
تمامی حقوق این وب سایت محفوظ است | :
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات